Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 14:46:13 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03332 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, Kätkomaa 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.4. Kinnistu kirdeosa jääb riigitee, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast); üldplaneeringu järgsesse perspektiivse rekonstrueeritava 
maanteetrassi koridori (laius 150 m) ja eritasandilise liiklussõlme alale. 
1.5. Ehitusõigusi kinnistul kitsendavad riigitee, 11153 Kirdalu tee 
kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast). 6.2. Juurdepääs 
Kätkomaa kinnistule lahendada Kirdalu teelt (71814:001:0211) vastavalt 
Transpordiameti nõuetele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26968317>  (menetlus nr: 
426292), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister